Groep 1/2A

Juf Ans is de leerkracht van groep 1/2A  maandag t/m donderdag. Op vrijdagmorgen is dat juf Lucy.

Op vrijdagmiddag hebben de kinderen van groep 1/2A vrij.

Groep 1/2B

Juf Geertje werkt op maandag en dinsdag met de kinderen van groep 1/2B. Juf Nynke geeft les op woensdag en donderdag. Op vrijdagochtend wisselen Geertje en Nynke  elkaar om de week af.

Op vrijdagmiddag hebben de kinderen van groep 1/2B vrij.

Groep 3

Op maandag t/m woensdag geeft juf Geartsje les en op donderdag en vrijdag is dat juf Ingrid.

De kinderen van groep 3 zijn vrijdagmiddag om 12.00 uur vrij.

Groep 4

Op maandag t/m woensdag is juf Ingrid leerkracht van groep 4. Juf Marije werkt op donderdag en vrijdag met deze groep.

De kinderen van groep 4 zijn vrijdagmiddag om 12.00 vrij.

Groep 5

Leerkracht van groep 5 is juf Sanne van maandag t/m woensdag. Op donderdag en vrijdag is dat juf Linda.

Groep 6/7

Juf Marije  is de leerkracht van groep 6/7 op maandag. Juf Ilona is dat dinsdag t/m vrijdag.

Groep 8

Leerkracht van groep 8 is juf Francisca van maandag t/m woensdag. Op donderdag en vrijdag is dat juf Marjolein.