Medewerker gebiedsteam op school

Thérèse Hartkamp is medewerker van het gebiedsteam Buitengebied Súdwest-Fryslân en verbonden aan de school van uw kind(eren).

Wanneer u als ouder vragen of zorgen heeft over uw kind, dan kunt u contact met mij opnemen. In een vertrouwelijk gesprek kan ik samen met u kijken wat we kunnen doen om de vraag of zorg, in ieder geval voor een deel, weg te nemen.

Het kan om heel verschillende dingen gaan, bijvoorbeeld als uw kind:

• pest, gepest wordt of geen vriendjes heeft;
  • erg druk of juist erg stil is;
  • moeite heeft met uw scheiding;
  • verdrietig is omdat iemand in de omgeving is overleden.

Afhankelijk van uw vraag kan ik met u meedenken, advies geven, kortdurende hulp geven of zorgen dat er passende hulp komt voor u en/ of uw kind.

Mocht u contact met mij willen, dan kunt u mij op verschillende manieren bereiken.
U kunt mij bellen via mijn mobiele nummer: 06-32273040. Als ik niet in de gelegenheid ben om de telefoon op te nemen, dan kunt u een bericht achterlaten zodat ik terug kan bellen. U kunt mij ook mailen via t.hartkamp@sudwestfryslan.nl. Ten slotte kunt u natuurlijk ook op school bespreken dat u contact met mij wilt.

Nog even ter info: er zijn geen kosten aan verbonden.